Begin hier met zoeken

Vraag

Ik heb een klacht over mijn reis, hoe kan ik deze doorgeven?

Antwoord

Heeft u tijdens uw reis een opmerking of klacht, maak deze dan direct kenbaar bij uw chauffeur, reisleider en/of accommodatie. Zij proberen dit dan meteen voor u op te lossen.

Als uw klacht ter plaatse niet naar tevredenheid is opgelost, dan beantwoordt onze afdeling Klantenservice graag uw vragen en reacties. Dan kunt u een e-mail sturen naar kk@oad.nl. Wij streven ernaar zo spoedig mogelijk een besluit te nemen over uw klacht.

Het kan zijn dat u het antwoord op uw vraag niet kunt vinden op de site. U kunt uw vraag telefonisch of per email stellen. Wij proberen uw vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden.

E-mail sturen
U kunt uw vraag ook stellen via een e-mail, u kunt deze sturen naar: reserveringen@oad.nl.

Adres Oad Touroperating B.V.
Vonderweg 44 | 7468 DC Enter
Telefoonnummer: 0547 – 28 44 77
E-mail: reserveringen@oad.nl

Gevonden wat u zocht?

Fijn dat we u hebben kunnen helpen

Fijn om te horen dat wij u hebben kunnen helpen. We horen graag wat u van onze hulp vindt zodat we onze helpdesk verder kunnen verbeteren.

Geef hieronder aan hoe behulpzaam het antwoord was.

We helpen u graag verder

Helaas heeft dit antwoord uw vraag niet kunnen beantwoorden.
Stel hieronder uw vraag en wij komen zo snel mogelijk met een antwoord.