Heeft u tijdens uw reis een opmerking of klacht, maak deze dan direct kenbaar bij uw chauffeur, reisleider en/of accommodatie. Zij proberen dit dan meteen voor u op te lossen.
Als uw klacht ter plaatse niet naar tevredenheid is opgelost, dan beantwoordt onze afdeling Klantenservice graag uw vragen en reacties. Dan kunt u een e-mail sturen naar kk@oad.nl. Wij streven ernaar zo spoedig mogelijk een besluit te nemen over uw klacht.
Het kan zijn dat u het antwoord op uw vraag niet kunt vinden op de site. U kunt uw vraag telefonisch of per email stellen. Wij proberen uw vraag zo spoedig mogelijk te beantwoorden.
E-mail sturen
U kunt uw vraag ook stellen via een e-mail, u kunt deze sturen naar: reserveringen@oad.nl.
Adres Oad Touroperating B.V.
Vonderweg 44 | 7468 DC Enter
Telefoonnummer: 0547 – 28 44 77
E-mail: reserveringen@oad.nl