Begin hier met zoeken

Vraag

Kan ik mijn boeking online (kosteloos) annuleren / wijzigen?

Antwoord

Wijzigen
Het is niet mogelijk om een reeds geboekte reis online te wijzigen of te annuleren. Voor een wijziging kunt u contact met ons opnemen. Houdt u wel rekening met eventuele wijzigingskosten. De wet die bepaalt dat consumenten een zichttermijn hebben van 7 werkdagen, maakt een uitzondering op reizen en is hier dus niet van toepassing.

Annuleren
Het is niet mogelijk om uw geboekte reis online te annuleren. U dient hiervoor telefonisch contact met ons op te nemen. Let op: alleen de hoofdboeker kan een annulering doorgeven.

Het kan zijn dat u een reis heeft geboekt en dat u niet meer in staat bent om deze te maken. U kunt uw reis dan annuleren. Aan een annulering zijn wel kosten aan verbonden. De hoogte daarvan is een percentage van de reissom en is afhankelijk van het moment waarop u uw reis annuleert. Hoe dichterbij uw vertrek, hoe hoger de kosten. Bij annulering brengen wij de volgende kosten in rekening:

  • tot de 42ste dag de aanbetaling
  • vanaf de 42ste dag (inclusief) tot de 28ste dag (exclusief)  voor vertrek 35% van de reissom
  • vanaf de 28ste dag (inclusief) tot de 21ste dag (exclusief)  voor vertrek 40% van de reissom
  • vanaf de 21ste dag (inclusief) tot de 14de dag (exclusief) voor vertrek 50% van  de reissom
  • vanaf de 14de dag (inclusief) tot de 5e dag (exclusief)  voor vertrek   75% van de reissom
  • vanaf de 5e dag (inclusief) tot de vertrekdag (exclusief) voor vertrek 90% van de reissom
  • op de vertrekdag of later 100% van de reissom

Heeft u een annuleringsverzekering afgesloten, dan kan het zijn dat de kosten door de verzekering vergoed worden. Neem hiervoor contact op met uw verzekeraar.

Voor events naar Disneyland Paris gelden er afwijkende annuleringsvoorwaarden.

Gevonden wat u zocht?

Fijn dat we u hebben kunnen helpen

Fijn om te horen dat wij u hebben kunnen helpen. We horen graag wat u van onze hulp vindt zodat we onze helpdesk verder kunnen verbeteren.

Geef hieronder aan hoe behulpzaam het antwoord was.

We helpen u graag verder

Helaas heeft dit antwoord uw vraag niet kunnen beantwoorden.
Stel hieronder uw vraag en wij komen zo snel mogelijk met een antwoord.