Begin hier met zoeken

Vraag

Ik heb een Oad reis geboekt bij D-reizen, nu is D-reizen failliet maar ik wil nog wel op reis met Oad. Wat kan ik nu doen?

Antwoord

Wat vervelend dat uw D-reizen reisbureau failliet is. Als u al een reis bij ons heeft geboekt via een D-reizen reisbureau dan kunt u rechtstreeks met Oad contact opnemen om de situatie te bespreken. De reis wordt omgezet op uw naam zodat u een directe klant van Oad wordt. U kunt contact opnemen via dit contactformulier zodat wij het e.e.a. voor u kunnen nakijken. Op deze manier kunnen we u het snelst en beste helpen.

Gevonden wat u zocht?

Fijn dat we u hebben kunnen helpen

Fijn om te horen dat wij u hebben kunnen helpen. We horen graag wat u van onze hulp vindt zodat we onze helpdesk verder kunnen verbeteren.

Geef hieronder aan hoe behulpzaam het antwoord was.

We helpen u graag verder

Helaas heeft dit antwoord uw vraag niet kunnen beantwoorden.
Stel hieronder uw vraag en wij komen zo snel mogelijk met een antwoord.