Het kan gebeuren dat je tijdens de reis een tekortkoming constateert. Deze dien je z.s.m. te melden bij de accommodatie. Betreft het een tekortkoming over de Disney Parken, dan dien je deze te melden bij City Hall in het Disneyland Park of Studios Services in het Walt Disney Studios Park. Is deze niet aanwezig of bereikbaar, of biedt deze geen tevredenstellende oplossing, dan kun je tijdens kantooruren telefonisch contact opnemen met ons hoofdkantoor in Nederland via (0031)(0)547- 284488. In zeer dringende gevallen, die niet kunnen wachten tot de eerstvolgende werkdag, is onze organisatie 24 uur per dag bereikbaar via (0031) 0547-284433. Indien de tekortkoming niet is weggenomen en/of naar jouw mening aanleiding gaat geven tot een klacht bij thuiskomst, kun je deze schriftelijk laten vastleggen bij de accommodatie of bij City Hall in het Disneyland Park. Als je onverhoopt verzuimt een tekortkoming door te geven bij aanvang van het probleem en/of tijdens het verblijf, kan dit betekenen dat je het eventuele recht op compensatie verliest, omdat wij niet in de gelegenheid zijn gesteld een oplossing te bieden. Na je reis kun je eventuele klachten schriftelijk melden aan de afdeling Klantenrelaties & Kwaliteitsbewaking, kk@oad.nl.