Begin hier met zoeken

Vraag

Disney+: Ik heb geen e-mail met een activeringslink ontvangen. Wat kan ik doen?

Antwoord

Wanneer je hebt geboekt, ontvang je 7 dagen na boeking een e-mail van Oad met een link om een online-formulier in te vullen. Check of je het e-mailadres gebruikt dat je bij de boeking hebt opgegeven en check ook je spam-inbox. Nadat je het online-formulier hebt ingevuld, ontvang je een Disney+ activeringsmail. Volg de stappen op de pagina om te activeren.

Indien je na 7 dagen geen e-mail hebt ontvangen, neem dan contact op met Oad of met je reisadviseur. Je kunt dit formulier ook hier vinden.

Wanneer je een vraag hebt over de Disney+ aanbieding neem dan contact met Oad of je reisadviseur op.

Wanneer je een probleem hebt nadat je de Disney+ activeringsmail hebt ontvangen, kun je contact opnemen met Disney+

Gevonden wat u zocht?

Fijn dat we u hebben kunnen helpen

Fijn om te horen dat wij u hebben kunnen helpen. We horen graag wat u van onze hulp vindt zodat we onze helpdesk verder kunnen verbeteren.

Geef hieronder aan hoe behulpzaam het antwoord was.

We helpen u graag verder

Helaas heeft dit antwoord uw vraag niet kunnen beantwoorden.
Stel hieronder uw vraag en wij komen zo snel mogelijk met een antwoord.